CELICA

Історія спорткарів Toyota (частина 3)

Модель Celica, назва якої іспанською мовою означає «небесна», з моменту своєї появи на світ у 1970 році була приречена стати зіркою. Celica, в якій практичний інтер’єр поєднувався зі спортивним і доступним стилем, була покликана забезпечити водіям більше відчуття свободи.

Небесна Celica

Хоча пріоритетом були комфорт і простота керування, Celica була цілком здатна порадувати ентузіастів на віражах. На щастя, її незалежна передня та 4-важільна задня підвіска не розчаровували навіть у найзвивистіших і найкрутіших поворотах.

Четверте покоління Celica зразка 1985 року зазнало значних змін та отримало нову передньоприводну компоновку (на відміну від задньої у попередній версії). Особливої уваги варта випущена у 1986 році модель GT-Four, що отримала постійний повний привід та могутній двигун потужністю 185 к.с. з подвійним розподільним валом з верхнім розташуванням (DOHC), це був найпотужніший у Японії 2-літровий двигун, який чудово підходив для боротьби за перше місце у Чемпіонаті світу з ралі (WRC).

Довго чекати на успіх команді не довелося. У 1990 році Карлос Сайнц (Carlos Sainz) став чемпіоном в особистому заліку (вперше серед японських виробників) та посів друге місце у заліку виробників. У 1992 році на світ з’явилася нова версія під назвою GT-Four RC (Rally Competition), що пройшла омологацію на відповідність стандартам WRC. Ця модель у 1993 і 1994 роках виборола чемпіонські титули в особистому заліку та у заліку виробників під керуванням Юхи Канкунена (Juha Kankkunen) і Дідьє Оріоля (Didier Auriol) відповідно.

Модель сьомого покоління зразка 1999 року, яку б не впізнали свідки появи першої версії, стала останньою інтерпретацією Celica. 35 років, сім різних поколінь, численні перемоги в автоспорті, понад чотири мільйони проданих автомобілів – і ось нарешті останню сторінку історії Celica перегорнуто. На щастя, пам’ять про найяскравіші зірки не згасає протягом усього життя…

Продовжити подорож

1

Початок

Маленький, легкий і кумедний. Історія наших спортивних автомобілів почалася з моделі Sports 800.

2

2000GT

Перший японський суперкар. Один з улюблених автомобілів Бонда і взірець дизайну спортивного авто донині.

3

CELICA

«Небесна» Celica возить людей по всьому світу вже понад 30 років.

4

SUPRA

Довга, потужна і розкішна Supra, що не залишала байдужим нікого, ідеально пасувала до атмосфери 1980-х років.

5

COROLLA

За непринадним фасадом Corolla приховувалася справжня мрія водія.

6

MR2

Невеликий та динамічний MR2 справив досить значне враження і належить до автомобілів, які забути не просто.

7

GT86

GT86 з його нестримним характером ознаменував повернення до невимушеного і доступного задоволення від керування.

8

Ідеї щодо майбутнього

Які сюрпризи може приховувати майбутнє спорткарів Toyota, що спирається на багате минуле марки...

 

Більше про спадщину Toyota


Команда TOYOTA GAZOO Racing

Отримуйте всі останні новини зі штаб-квартири команди TOYOTA GAZOO Racing про участь Toyota у спортивних заходах.

Toyota Yaris

Зробіть свої поїздки містом енергійнішими разом з Toyota Yaris.

Toyota C-HR

Відкрийте для себе новий Toyota C-HR – кросовер, що плине крізь життя!